15 Mart 2011 Salı

yaz mı gelmiş ne gelmiş?

Açıkça söylüyorum yazdan nefret ederim. Ben kış insanıyım abi.Dışarı çıktığımda o soğuğu iliklerimde hissetmek isterim. Bu arada kışın en güzel ayında doğdum. Belki de bu kadar sevmemin asıl sebebi budur.
E tabi şimdi yaz geldi. Tatilde nereye gidicez, aman kilo vermem lazım,  ayy cart curt pırt falan boşuna stres. Sanki çok az derdim varmış gibi. Ama tabiat ana candır. Ona karşı boynumuz kıldan ince. O  yüzden bu sene yazla barışık olmaya karar verdim. 2 gündür böyle havalar baya bi sıcak ya hani, e ben de bunu değerlendireyim dedim. Sürekli bahçedeyim. Beni içeri sokabilene helal olsun. Hatta bu yazıyı bile bahçede, güneşin altında yazıyorum. Yani demek istediğim ehh..kemküm yaz seni sevmiyorum ama özlemişim be dostum. İyi ki geldin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder